

Ge dina kunder möjlighet att vinna tillbaka sitt köp
Vi erbjuder dina kunder att vinna tillbaka sina spenderade pengar. Vi tar hela risken och du kan luta dig tillbaka, få nya intäkter utan att betala en krona.

Hur fungerar Studza?
Förläng och förbättra
e-handelsupplevelsen
Efter genomfört köp öppnas en widget där kunden erbjuds möjligheten att vinna tillbaka sitt köp. Denna widgeten är designad så att den upplevs vara en del av er kundresa.
Att studza sitt köp tar under en minut.

BESÖKSADRESS
Bergfotsgatan 4,
431 37 Mölndal
Copyright © 2025 Studza


Hur fungerar Studza?
Användarvänlig widget som stöttar er kundresa
Efter genomfört köp öppnas en widget upp där kunden erbjuds möjligheten att vinna tillbaka sitt köp. Widgeten är designad så att den upplevs vara en del av er kundresa.
Kunden ger sitt medgivande till att fortsätta nyttja tjänsten, fyller i sitt mobilnummer, verifierar sin ålder (18 år) via BankID och därefter betalar med Swish.
Att Studza sitt köp tar under en minut.

En widget med resultat
En konverteringsgrad på över 20% säger väl allt?
För att maximera konverteringen rekommenderar vi att Studza presenteras som en widget direkt efter bekräftelsesidan. Tester visar att tjänsten konverterar allra bäst här.
Men det finns så klart möjlighet att arbeta med andra kommunikationsvägar såsom mail till kunder som genomfört köp och som sedan länkas in till Studza.
Målsättningen är att Studza skall konvertera 15-25% av dina kunder. Vi har idag exempel på kunder som enskilda dagar konverterat över 35%.
90%
Positiv upplevelse
90% har en positiv upplevelse av produkten.
90%
Vill ha mer
90% vill se studza hos andra e-handlare/butiker.
73%
Enkelt att studza
73% tyckte det var enkelt att studza sitt köp.
86%
Smidigt med Swish
86% anser att Swish är ett smidigt betalsätt.


Nyfiken på Studza?
Hör av dig!

En widget med resultat
En konverteringsgrad på över 20% säger väl allt?
För att maximera konverteringen rekommenderar vi att Studza presenteras som en widget direkt efter bekräftelsesidan. Tester visar att tjänsten konverterar allra bäst här.
Men det finns så klart möjlighet att arbeta med andra kommunikationsvägar såsom mail till kunder som genomfört köp och som sedan länkas in till Studza.
Målsättningen är att Studza skall konvertera 15-25% av dina kunder. Vi har idag exempel på kunder som enskilda dagar konverterat över 35%.
90%
Positiv upplevelse
90% har en positiv upplevelse av produkten.
73%
Enkelt att studza
73% tyckte det var enkelt att studza sitt köp.
86%
Smidigt med Swish
86% anser att Swish är ett smidigt betalsätt.
90%
Vill ha mer
90% vill se Studza hos andra e-handlare/butiker.

Hur fungerar Studza?
Användarvänlig widget som stöttar er kundresa
Efter genomfört köp öppnas en widget upp där kunden erbjuds möjligheten att vinna tillbaka sitt köp. Widgeten är designad så att den upplevs vara en del av er kundresa.
Kunden ger sitt medgivande till att fortsätta nyttja tjänsten, fyller i sitt mobilnummer, verifierar sin ålder (18 år) via BankID och därefter betalar med Swish.
Att Studza sitt köp tar under en minut.


Hur fungerar Studza?
Användarvänlig widget som stöttar er kundresa
Efter genomfört köp öppnas en widget upp där kunden erbjuds möjligheten att vinna tillbaka sitt köp. Widgeten är designad så att den upplevs vara en del av er kundresa.
Kunden ger sitt medgivande till att fortsätta nyttja tjänsten, fyller i sitt mobilnummer, verifierar sin ålder (18 år) via BankID och därefter betalar med Swish.
Att Studza sitt köp tar under en minut.
Powered by Miljonlotteriet
Studza företag
Copyright © 2024 Studza
Besöksadress
Bergfotsgatan 4,
Mölndal
Kontakt

Description of parameters: Parameter name Mandatory Description customerOrderRef Y Main identifier for the purchase, for example order number, must be a unique value for each purchase. With this information you should be able to find the customer and order in your system. email N Is needed if Miljonlotteriet should send email directly to the customers. phone N If not added the customer have to enter this information before starting swish. winamount Y This is the total amount of the order the customer have placed and is the prize in the lottery. apiURL Y This should always have the same value. You get that from Miljonlotteriet together with other information you need to start the app. callbackUrl N Rest endpoint with basic auth. App will POST { “orderid”: <customerOrderRef> } The use of this is if you want to send a confirmationmail or do another action when the ticket is bought. This is the most reliable way to handle confirmation mail or any other actions since this is called from our server side and will be called even if the customer closes the webpage before the confirmation screen is shown. callbackGameFinished N Javascript function to be called when purchase is done. For example if you want to remove the button on the confirmation page or do any other action on the confirmation page when the purchase is done. customerNo N The customer number for the customer in your system.